torsdag, februari 12, 2009

Besok

I fredags sa kom Pauls mamma, Brigitte, och hennes man, Frank. Dom ska stanna hos oss till borjan av Mars. Helgen vad helt underbar, varm, solig och skon men nu i veckan har det varit valdigt kallt. Vilket inte ha hjalpt mig eftersom jag ar lite sjuk. Igar var jag faktiskt hemma fran jobbet, for jag hade sadan fruktansvard huvudvark. 
Jag har en sa kallad head cold. Inte alls kul :o(
Men det ar battre att jag har det nu och inte nasta vecka da jag kommer aka till Melbourne. Paul har ett stand pa "Green Festival" 
sa jag kommer hjalpa till, eller hans mamma och Frank kommer att hjalpa till oxa.
Paul och Frank kommer att kora ner pa Sondag och Brigitte och jag kommer att flyga ner pa onsdag. Vi kommer att kora sakta men sakert tillbaka till Sydney. Vi kommer att lamna Melbourne pa mandagen och pa torsdagen till sondagen ska vi var i Durras. Durras ar det stalla som jag firade nyar forra aret. Ska bli underbart med 11dagars semester. 
Vi kommer att ta The Great Ocean Road hem till Sydney sa det kommer vara mycket att titta pa och manga bilder kommer det att tas.


Ni har sakert alla hort pa radio och pa tv om de hemska nyheterna om branderna i Victoria och South Australia. Det ar fruktansvart, sa manga manniskor som har dott, over 300 tror dom att det kommer att sluta med nar dom har hittat alla. Hela byar har forsvunnit...
 Usch det ar sa sorgligt!

Men Sydney har inte drabbats utav samma varme vagor och brander, det har varit nagra fa men det ar som det brukar vara varje sommar. 
Sa vi mar bra!

Skot om er!
~ Puss och Kram ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar