söndag, maj 10, 2009

Ordlos sondag inte ordlos langre...

Paul ar bast :o)
Idag nar vi steg upp sa direct satte han pa en maskin tvatt. Efterat frukost som jag lagade, grot, sa borjade vi stada. Paul damsog, fixade iordning i koket, satte pa ytterligare en maskin tvatt, hangde upp tvatten pa linan osv. Jag gjorde badrummet.
Efterat sa kom Trean, AJ med barn over for dom skulle lana farg som jag hade kvar fran att jag malade hallen. Nar dom akte sa cyklade Paul och jag upp for att gora varan vecko shopping av frukt och gronsaker. Men nar vi kom hem och allting var undan plockat sa lagade Paul pannkakor. MUMS FILLIBABBA sager jag bara! 

Tyvarr sa blev bilden nar han slangde upp pannkakan i luften lite suddig... Inte tillrackligt med lyse for att kunna ta en snabb och klar bild. Men men...





Vad hade ni for sondags middag?
Just det ja, GRATTIS till alla mammor dar ute for idag ar det morsdag i Australien! 


~ Puss och Kram ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar