söndag, juni 28, 2009

Relaxing time in Coogee

Skona sondag! Dagen borjade kanon, frukost, kaffe och sol. Nar vi skypade med Paul's mamma sa satt jag och gottade mig i solen...
Senare pa dagen bestamde vi oss for att ga en promenad ner till Coogee. Vi sag att regnet var pa vag och nar vi bestamde oss for att ga hem for att inte bli blota sa borjade det sporegna.. Typiskt!
Nedan bjuder jag pa kort som Paul och jag tog idag pa varat lilla aventyr ner till Coogee beach.

Vad har ni gjort denna sondag?


Here are some photos from our walk down to Coogee beach. We saw the rain coming in the horizon and when we decided to walk back home it started to pour down.... But in all the day has been beautiful!

What have you done this lovely sunday?














Idag laste jag aven ut min andra bok utav Camilla Lackberg och kanon vad bra hon ar! Jag kom dock pa att jag laste dom i fel ordning for det ar lite som en rod trad som hanger med i de tva bockerna. Tack mamma for du skickade over sadana bra bocker!



~ Puss och kram ~

1 kommentar:

  1. Underbart! Det finns liksom inte så mycket annat att skriva. :)

    Kram på dig

    SvaraRadera